EIK en de zeven kwaliteitsprincipes

De wereld van de kwaliteit is ingericht op basis van de zeven kwaliteitsmanagementprincipes:

  • klantgerichtheid;
  • leiderschap;
  • betrokkenheid (engagement) van medewerkers;
  • procesbenadering;
  • verbetering;
  • op bewijs gebaseerde besluitvorming;
  • relatiemanagement.

EIK past deze kwaliteitsprincipes toe in de (certificerings)audits die we bij onze klanten uitvoeren, maar ook binnen onze eigen organisatie passen we deze toe.

We vertellen je graag hoe we hier in onze audits op toetsen. En als je meer wilt weten over hoe EIK deze principes zelf toepast dan vind je dat in ons beleid.

De dienstverlening van EIK
  • Voor audits op basis van ISO 9001 en branchespecifieke normen. 
  • Voor het ontwikkelen van branchespecifieke normen.
  • Voor trainingen interne auditing en management review.

EIK Certificering is geaccrediteerd door de RvA onder nummer C669

Laat je inspireren

Wij delen graag onze inzichten en ontwikkelingen met je.